Kontrola ČŠI v lesní MŠ - webinář 1/2

8.12.2020 9:00 - 8.12.2020 13:00

Seminář určený pro nové lesní MŠ, zejména ty, které čeká návštěva ČŠI, nebo pro lesní kluby, které plánují vstup do školského rejstříku a chtějí dokumentaci nastavit správně již na počátku a ušetřit tak drahocenný čas.

Zaměříme se na kontrolu provozní a pedagogické dokumentace. Na rozdíl od semináře “ŠVP a dokumentace MŠ” se nebudeme zabývat samotnou tvorbou dokumentů, ale detailní kontrolou jejich náležitostí. Důraz bude kladen na nejčastější chyby, které ČŠI v minulosti v lesních MŠ odhalila.


Detailně se budeme zabývat dokumentací těchto činností:

  • zápis
  • ukončení docházky
  • matrika, evidenční listy
  • děti na individuálním vzdělávání
  • děti se specifickými vzdělávacími potřebami
  • ŠVP, týdenní plány, třídnice 
  • evaluace dítěte
  • evaluace zaměstnanců a MŠ 
  • pedagogická rada
  • školní řád
  • provozní řád
  • smlouva s rodiči
  • bezpečnost
  • interní směrnice 
  • povinnosti ředitele
  • pracovní smlouvy a náplně pracovní činnosti s ohledem na zákon o pedagogických pracovnících, včetně dokumentace k chybějícímu vzdělání
  • stravování
  • hygiena
  • prázdniny a přerušení činnosti MŠ

Jediná dokumentace, kterou ČŠI kontroluje, ale my se jí nebudeme zabývat, jsou výstupy z účetnictví. 

O lektorce: 
Bc. Magda Kvítková strávila školní část svého studia na oboru Studia občanského sektoru. Věnovala se však zejména praxi (NROS, NNO poskytující sociální služby, MŠMT), která jí pomohla získat přehled o českém neziskovém sektoru a bariérách jeho fungování. Od začátku svého působení v Asociaci lesních MŠ má na starosti oblast legislativy. Je v kontaktu s lesními i kamennými MŠ, zajímá se o jejich potřeby a legislativní překážky jejich fungování. V oblasti legislativy Magda poskytuje také konzultace, lesním klubům pomáhá při zakládání či transformaci na lesní MŠ. 

Webinář vzhledem k jeho délce rozdělíme na dvě části:

  • Datum konání první části webináře: úterý 8. 12. 2020, 9:00 - 13:00
  • Datum konání druhé části webináře: čtvrtek 10. 12. 2020, 9:00 - 13:00

Kde a jak: setkání se bude konat online. Přihlášení účastníci dostanou den před konáním webináře odkaz na online ZOOM konferenční skupinu. Je nezbytné zajistit si pouze dobré internetové připojení. Webinář není organizátory nahráván pro pozdější poslech.

Cena: 1.290 Kč pro členy ALMŠ a příjemce Informačního servisu / 1.650 Kč pro ostatní.
Cena je za obě části webináře. Při naplnění minimální kapacity sleva na druhého účastníka z jedné školky 50%, pro třetího účastníka 70%, čtvrtý a další účastník z jedné školky zdarma. 

Přihlášky: zde

Kontakt: Martina Dvořáková 

Kalendář akcí

Přihlášení

Zapomněl jsem heslo Registrovat se