Lektoři

Lektoři Letní školy 2024

Lektoři jsou uvedeni v abecedním pořadí dle příjmení.

jméno

 

Gaye Amus (Turecko / Finsko) je environmentální pedagožka, konzultantka, řečnice TedX a zakladatelka společnosti Learning In Nature Ltd. Působí v Helsinkách ve Finsku a v současné době školí pedagogy na mezinárodní úrovni, přednáší na konferencích a také vede semináře o přírodní pedagogice a vzdělávání v přírodě.  Gaye je spoluautorkou knihy "Péče o zemi, péče o lidi, a spravedlivé sdílení v přírodní pedagogice: Děti v permakultuře" (2018) a autorkou své nejnovější knihy "Pojď ven a hraj si - vzdělávací cesta k pedagogice přírody" (2022).

Jiří Blatný je pedagog a umělec. Vystudoval speciální pedagogiku a technickou a informační výchovu na Pedagogické fakultě v Brně. Od dětství se věnuje hudbě v rozličných formách. Působí jako průvodce v LMŠ Sýkorka a jako hlavní pedagog v LK Letorost. Od roku 2016 tvoří hudební kroužky a workshopy pro děti. Od roku 2018 spolupořádá hudební relaxace - “Zvukové lázně” převážně pro dospělé. V roce 2022 spoluzaložil projekt “Průvodce”, kde se na společných výpravách vzájemně setkávají, podporují i vzdělávají muži, kteří působí v předškolním vzdělávání.

Martina Březinová Je ředitelkou lesní mateřské školy Lesmír v Liberci, kde působí také jako průvodkyně a práci s dětmi se dřevem se věnuje pravidelně. V mládí často pobývala s tátou v dílně, kdy nejdřív jen přihlížela a pak i přidávala ruku k dílu. Po narození syna se ke dřevu vrátila a vytvářela spolu s ním. Velkou inspirací pro práci se dřevem s dětmi pro ni byli Günter Grün Oostiga a Rudolf Hettich. Několikrát navštívila řezbářský kurz u Marka Vodičky a v současné době spolu vedou řezbářské kurzy pro rodiče a děti v Liberci. Vede také již druhý ročník vzdělávacího cyklu Slabikář práce se dřevem, k němuž nyní vychází stejnojmenná kniha (lze sehnat v knihovnách, můžeme ji poslat i do té vaší).

Kateřina Čiháková je absolventkou oboru Ochrana životního prostředí na PřF UK. Spoluzakládala Lesní klub Pramínek a lektorovala pro ALMŠ. Pracuje jako lektorka a metodička v Muzeu Říčany, učí na 2. stupni ZŠ Světice. Je garantkou oboru Přírodopis na Národním pedagogickém institutu, kde pracuje na revizích Rámcových vzdělávacích programů. Aktuálně se věnuje klimatickému vzdělávání a komunikaci změny klimatu v muzeích a podobných institucích.

Gabriela Doubek působí jako průvodkyně v lesním klubu ZeMě již patnáctým rokem. Od r. 2019 je současně součástí organizace Ke kořenům, která podporuje pozůstalé v tvorbě smysluplných a k přírodě šetrných obřadů posledního rozloučení. Podílí se také na správě pražského Lesa vzpomínek v Praze, prvního přírodního hřbitova v ČR. Zároveň je jejím přáním vnášet téma smrti do povědomí širší veřejnosti. 

Blanka Dymáčková vystudovala učitelství pro MŠ na UK specializace dramatická výchova. Podnětem k výběru této specializace byla zkušenost s dramatickou výchovou v rámci skautingu, kde pracovala s dětmi mladšího školního věku, nyní předškolního věku. V YMCA vedla 3 roky dramatický kroužek pro předškoláky a mladší školáky. Je zakladatelka, ředitelka a průvodkyně LMŠ Kulíšek v Kralupech nad Vltavou. Je členkou Skupiny pro kvalitu, poradního orgánu ALMŠ.

Veronika Formánková vystudovala DAMU, obor Dramatická výchova a bakalářský program Učitelství v MŠ na ZČU v Plzni. Několik let působila jako herečka a spoluautorka divadla pro děti. Je zakladatelkou, ředitelkou a průvodkyní LMŠ Větvička v Plzni. Je členkou Skupiny pro kvalitu, poradního orgánu ALMŠ.

Gunter Grün-Oostinga je kvalifikovaný sociální pedagog, přírodní pedagog a lektor pro skandinávský Friluftslif a tradiční řemesla. Společně s jeho ženou Verou založili první lesní školku v Německu a organizaci "Gröninga", kde již více než 15 let nabízí kurzy a další vzdělávání v oblasti přírodního vzdělávání, vzdělávání pro udržitelný rozvoj, terapie přírodou, skandinávského "Friluftsliv" a tradičních řemesel. Na základě téměř dvacetiletých zkušeností tak předávají praktické znalosti v oblasti udržitelného životního stylu a dovedností pro práci s dětmi v přírodě vycházející ze skandinávské tradice venkovních řemesel, jako je například řezbářství.

Elizabeth Henderson (Skotsko) je zkušená učitelka, manažerka, lektorka, školitelka a autorka v oblasti předškolního vzdělávání s více než 40 letou praxí. Její současný výzkum se zabývá udržitelností a cestami našich předků. Elizabeth absolvovala doktorandské studium v oboru předškolního vzdělávání a péče. Jako metodiku pro svůj doktorát si zvolila autoetnografii a následně publikovala první knihu o autoetnografii v oblasti předškolního vzdělávání a péče; Autoethnography in Early Childhood Education Care: Autorka se věnovala etnografii v praxi: Narrating the Heart of Practice. Publikovala také další práce o udržitelnosti, venkovní práci s malými dětmi a inkluzi a rozmanitosti. Elizabeth je zakladatelkou několika inovativních projektů ve Skotsku, mezi něž patří např. Projekt Nature Nurture pro děti mladší tří let z náročného prostředí a WIGLS - společenství praxe, které pomáhá odborníkům pracujícím s přírodní pedagogikou v zařízeních pro předškolní vzdělávání. Zasévala také semínka, která iniciovala otevření první lesní školky ve svém bydlišti v Aberdeenu. Díky své práci získala Elizabeth rozsáhlé zkušenosti s prací v oblasti inkluze, rozmanitosti, rovnosti a přírodního prostředí.

Alena Herajn se do tajů šití ponořila na střední i vysoké škole textilní. V posledních letech ji baví své šicí zkušenosti předávat dál. Kromě šití má ráda přírodu a pobyt v ní. To teď nejvíce naplňuje svou prací chůvy v lesní mateřské škole Lesmír v Liberci.

Nadja Hillgruber (Švýcarsko) přírodní pedagožka a lektorka, členka představenstva organizace Feuervogel, vedoucí redakce časopisu “Nature Flow - Naturally curious!”, vedoucí projektů přírodních řemesel, spoluzakladatelka hnutí "Naturkinder weltweit Hand in Hand". Žije ve Švýcarsku, doprovází žáky Montessori školy "Bildung mit Weitblick" na lesních dnech a je součástí týmu přírodních pedagogů na Pedagogické univerzitě v kantonu Thurgau, který pod heslem "Zažít a objevit" organizuje lesní zážitkové dny pro školní třídy. Ve svých projektech klade důraz na to, aby lidé mohli být jednoduše v kontaktu s přírodou. Objevovat, cítit, prožívat a rozvíjet se vlastním tempem. Důvěřuje lidem, že se sami naučí posoudit, čeho jsou schopni. Nadja už od dětství zjišťuje, že příroda se svými střídajícími se ročními obdobími má nedotknutelné kouzlo, které nás uchvacuje a bere na úžasnou cestu a vrací nás zpět k našim kořenům.

Alice Hlaváčková absolvovala obory judaistka a psychosociální vědy na Husitské teologické fakultě UK, obor speciální pedagogika na Technické univerzitě v Liberci a kurz léčebné pedagogiky při Svobodné speciální škole J. A. Komenského. Pracovala jako učitelka ve waldorfské MŠ Dusíkova a jako speciální pedagog v ZŠ a SŠ Waldorfské na Opatově. Během mateřské dovolené se podílela na vedení MC při WMŠ Koněvova, kde také vyučovala hru na pentatonickou flétnu. Čtyři roky pracovala v sociálně-terapeutickém zařízení pro mentálně postižené dospělé (Foyer Les Sources) poblíž francouzského Colmaru, kde vedla výtvarný ateliér. Tam jí také okouzlila terapeutická metoda Presselových masáži, kterou ve Francii vystudovala a po svém návratu začala praktikovat v České republice. V současné době studuje Všeobecné ošetřovatelství na 2. LF UK.

Martina Holcová vystudovala humanitní studia na Univerzitě Karlově a humanitní environmentalistiku na Masarykově univerzitě. Stála u zrodu organizace Na Zemi, přes globální rozvojové vzdělávání a multikulturní výchovu s podhoubím Prázdninové školy Lipnice se dostala až k finskému konceptu Lesní mysl (finsky Metsämieli) a stojí za zrodem Lesní mysli u nás v ČR. To, co se naučila, předává dál – v podobě workshopů, instruktorského kurzu Lesní mysli, průvodcovského kurzu Lesní mysli. Je součástí mezinárodní skupiny International Forest therapy days. Lesní mysl se díky této spolupráci dotkla již nyní mnoha různých oblastí (školy, paliativní péče, univerzita, nemocnice, firemní prostředí, botanická zahrada, lesní seznamka). V roce 2021 vyšla její kniha Lesní mysl a téhož roku byla také otevřena první stezka Lesní mysli v arboretu MENDELU Křtiny ve spolupráci s Mendelovou univerzitou. V roce 2023 vydala karty se cvičeními Lesní mysli.

Lenka Hřibová je lektorkou EVVO a průvodkyně v přírodním klubu Kořínek a lesním rodinném centru na Všeni a také v malém, ale milém Středisku ekologické výchovy v památkově chráněné roubence v Semilech. Její cílová skupina jsou rodiny s dětmi, předškolní děti, ale i děti na 1.stupeň ZŠ. Je průvodkyní, zakladatelkou a statutární zástupkyní NNO Semínko země, jehož posláním je umožnit prožívání hodnot dětství v přímém kontaktu s přirozeným prostředím i v technickém a virtuálním 21. století. Je členkou poradní skupiny EVVO v Libereckém kraji. Má vzdělání učitelství pro 2. a 3. stupeň, je absolventkou kurzu permakulturního designu a řady kurzů EVVO.

Katia Hueso Kortekaas (Španělsko) je absolventkou magisterského studia biologie na Leidenské univerzitě (Nizozemsko) a doktorandkou v oboru Společnost a kultura na Barcelonské univerzitě. Od roku 1994 působí jako konzultantka v oblasti životního prostředí a udržitelného rozvoje v různých zemích Evropy, Ameriky a Afriky a je odbornou asistentkou na ICAI / Universidad Pontificia Comillas v Madridu a přednáší přírodní vzdělávání na různých univerzitách ve Španělsku. Je spoluzakladatelkou první lesní školky ve Španělsku, skupiny pro hry v přírodě "Saltamontes", a brzy poté i iniciativy Inkluzivní příroda, jejímž cílem je usnadnit kontakt s přírodou rodinám s dětmi s postižením. Je ambasadorkou hnutí "Děti přírody po celém světě ruku v ruce", lektorkou, školitelkou a autorkou několika prací na toto téma, mezi nimiž jsou knihy "My jsme příroda", "Hrajeme si venku" a "Výchova v přírodě".

Martin Hůla vystudoval teoretickou a evoluční biologii na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy. Specializuje se na etologii člověka a evoluční psychologii, zejména pak na vztah člověka a rostlin a estetické vnímání květin. V současnosti působí jako výzkumník na PřF UK, FHS UK a v Národním ústavu duševního zdraví. Je také aktivním členem spolku Hvězdy v Lese, kam chodily jeho dvě děti.

Petra Jäger (Německo) je zakladatelkou Waldkindergarten Flensburg (společně s kamarádkou Kerstin Jebsen) a pracuje v ní již 30 let. Waldkindergarten je první veřejně uznávanou lesní školkou v Německu. Velkou část svého dětství strávila venku, kde získala mnoho jistot a znalostí pro svůj budoucí život. Waldkindergarten zůstala u svých kořenů. Považuje za smysluplné a správné chránit právo dítěte učit se venku, protože příroda nabízí dětem dostatek příležitostí k učení a spoustu času na sebevzdělávání, chápání a jednání. Během 30 let ve Waldkindergarten Flensburg Petra absolvovala další vzdělávání v oblasti systémového poradenství. Po mnoho let působila jako poradkyně lesních školek v Německu a dostalo se jí velkého daru pracovat jako poradce i za hranicemi státu a vznik lesních lesních mateřských škol i ve světě. Petra spoluzaložila organizaci "Tree Canopy" s italským kolegou Lorenzem Filippi. Společně s Lorenzem Filippi a Nadjou Hillgruber nabízí platformu "Forest Kindergarten International Federation", kde se shromažďuje a sdílí mnoho různých informací o přírodním vzdělávání.

Kateřina Jančaříková pracuje jako vedoucí Centra podpory přírodovědného vzdělávání na Přírodovědecké fakultě Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. Je fascinována dětmi od dvou do pěti let. Výuce učitelek mateřských škol se věnuje od roku 2002 na popud Emilie Strejčkové. Vzdělávání za pomoci zvířat se věnuje ještě déle. Znáte ji jako autorku metodických knížek, např. Environmentální činnosti v předškolním vzdělávání a Činnosti se zvířaty v předškolním vzdělávání.

Zora Javorská vystudovala humanitní environmentalistiku na Masarykově univerzitě v Brně a Evropskou sociologii na Dalarna university ve Švédsku. Od podzimu 2016 vede lesní mateřskou školu Jelínek v Kunštátě, kterou s první vlnou lesních klubů vedla do rejstříku. Od roku 2020 také koordinuje přidružený lesní klub Koloušek. V roce 2021 absolvovala kurz asistenta pedagoga u společnosti Rytmus, aby si rozšířila vzdělání o “speciálně pedagogický” rozměr. Od jara 2023 působí jednou týdně jako asistentka v LMŠ Jelínek.

Karolína Kostínková je absolventkou univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem. Během studia měla možnost pracovat ve skotské lesní školce a následně navštívit další zahraniční lesní školky. Práci s dětmi si vyzkoušela i Novém Zélandu. V roce 2017 otevřela školku LMŠ Venku v Ústí nad Labem, kterou provozovala do roku 2022. Po návratu z roční cesty kolem světa byla přizvána magistrátem k výstavbě a následnému řízení obecní lesní školky v Jablonci nad Nisou. Momentálně působí v Montessori školce, kterou zřizuje obec, a snaží se zde uplatňovat principy přírodní pedagogiky.

Klára Krchňavá jako dítě z Jižních Čech celý život pozorovala vesnický rybník a za ním les, toulala se po vesnici s kupou dalších dětí, chodila pěšky a na kole zkoumala okolí domova. Víkendy u babičky a dědy by mohla popsat jako záviděníhodnou tečku v životopise, ale ejhle! Puberta a s ní velký vzdor vůči všemu pomalému, tradičnímu a rutinnímu vše změnila. Potřebovala cestovat po světě s kamarády i sama, studovat v zahraničí a nasát plnými doušky vše nové, pestré, jiné. Nějakou dobu trvalo, než se nasytila a našla svoji současnou cestu. Vystudovala obor speciální pedagogika na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy, založila Lesní mateřskou školu Mariánka a Lesní mateřskou školu Stromík, do jejichž činnosti je stále zapojena.

Jan Kršňák je autorem knihy Digiděti a zakladatelem stejnojmenného projektu, v jehož rámci objíždí republiku, aby si s rodiči, dětmi a učiteli povídal, jak postupovat s výchovou dětí zahrávajících si s technologiemi. Věnuje se též intuitivní pedagogice a alternativnímu vzdělávání. Je spoluautorem rozhovorů o inovativních školách Jak se učí živě? a knížky Kdyby lidi byli stromy. Na besedách je klíčové skákat mu do řeči, neboť nesmírně rád vypráví v podstatě o čemkoli.

Darren Lewis (Wales) je britským ambassadorem celosvětové organizace Hand in Hand International Nature Kindergarten Collaborative a bývalým školním poradcem. V současnosti je majitelem společnosti Ignite Unlocking Potential. Má zkušenosti s řízením projektů zaměřených na zvyšování školních výsledků, zlepšování zdraví a pohody žáků a zvyšování zapojení rodičů. Je vášnivým zastáncem učení zaměřeného na děti v přírodě. V roce 2010 založil společnost Ignite Unlocking Potential a stal se prvním velšským odborníkem, který absolvoval školení Skogsmulle. V roce 2014 otevřel první velšskou přírodní školku a stal se konzultantem pro školení Claire Wardens pro Wales. V roce 2015 se ve Walesu stal ředitelem Forest School Association. 

Šárka Nekudová je zakladatelka, ředitelka, pedagožka spolku Frank Bold Kids z.s. a LMŠ Sýkorka (od 2011 do 2017 lesním klubem, poté LMŠ), a lesního klubu Medlánka (2016). Vystudovala Filozofickou fakultu Masarykovy univerzity, obor Informační věda a knihovnictví, a Pedagogickou fakultu MU, obor Speciální pedagogika. Od roku 1997 knihovnice Knihovny JAMU Brno. Od roku 2004 v Ekologickém právním servisu (nyní Frank Bold) jako organizační ředitelka,d roku 2009 manažerka projektu „Slaďování rodinného a pracovního života“. Je členkou Rady ALMŠ, a členkou Skupiny pro kvalitu, poradního orgánu ALMŠ.

Adéla Nešporová je absolventkou Ochrany a tvorby krajiny s doplňujícím pedagogickým vzděláním na UP v Olomouci. Jako pedagožka se věnovala tvorbě a lektorování EVP pro MŠ, ZŠ a SŠ na brněnské Lipce - školské zařízení pro environmentální vzdělávání. Je spoluautorkou publikací pro učitele ZŠ: Za příběhem krajiny, Krajina v obrazech a Geologická tvář země. Spoluzakládala první environmentálně-sociální podnik v ČR, bezobalový obchod Tišnovskou spižírnu. Od roku 2016 je koordinátorkou Lesního rodinného klubu Kalužníček a od roku 2023 fundraiserkou ALMŠ.

Barbora Nováková působí jako chůva v LMŠ Hvězdy v lese od roku 2018. Vystudovala bakalářský a navazující magisterský obor religionistiky na Filozofické Fakultě Univerzity Karlovy. Vnímavost dětí k rituálům a jinak posvátným okamžikům ji přivedla k výzkumu mytického myšlení v předškolním věku, kterému se nyní věnuje v rámci doktorského studia.

Johana Passerin stála u založení Asociace lesních MŠ, kde působí dodnes jako členka Rady a koordinátorka Skupiny pro kvalitu. V lesní školce působí od roku 2010. Je ředitelkou lesní MŠ Hvězdy v lese, kterou v roce 2014 založila. Absolvovala čtyřleté studium waldorfské předškolní pedagogiky (2014) a mnoho stáží v předškolních zařízeních (Německo, Izrael, Dánsko, Švédsko, Rakousko, Skotsko a Island). Na Univerzitě Palackého v Olomouci vystudovala speciální pedagogiku předškolního věku (2020) a navazující magisterský obor Muzikoterapie (2023). Lesním školkám poskytuje konzultace a kolegiální podporu, přednáší zejména na téma volná hra, pohádky, svátky a tradice, a potřeby malého dítěte a týmová práce v souladu na hodnotách.

Milena Poeta se více než 15 let se věnuje práci s dětmi a mladými lidmi s postižením. Působila jako odbornice na přístupnost kulturních institucí. V mateřských školách pracovala jako pedagožka, specializovala se na začleňování dětí s SVP a OMJ a věnovala se metodické podpoře pedagogů. Stála u zrodu komunitní svobodné školky a školy. V METĚ, o.p.s. se kromě poradenství pro mateřské školy věnuje také tématu dvojjazyčných asistentů pedagoga a advokační činnosti.

Josef Rosen vystudoval KVD DAMU, již 14 let pracuje jako zdravotní klaun v neziskové organizaci Zdravotní klaun. Dále pracuje jako herec v klaunském divadle KDJM, herec a moderátor na volné noze, lektor programů prevence pro děti i dospělé. Je frekventantem výcviku systemické rodinné terapie. Jako psychoterapeut pracuje v z.s. Divadelta a soukromé praxi. 

Marie Rumlenová vystudovala kulturologii na FFUK. Dále studovala na Katedře autorské tvorby a pedagogiky DAMU. Absolvovala výcviky v koučinku a psychofonetice, metodě sebe-rozvoje pomocí gest. Dlouhodobě praktikuje jógu a tanec. Deset let se vedla kreativní programy pro rodiče s malými dětmi a semináře komunikace a osobního rozvoje. V posledních letech se věnuje převážně tvoření přírodních vůní, aromaterapii a koučinku. Je aromaterapeutka, propojuje práci s tělem, s vůněmi a koučování jednotlivců, skupin a týmů.

David Sobel (USA) je emeritním profesorem na katedře pedagogiky na Antioch University New England a konzultantem místně zakotveného učení a předškolního vzdělávání v kontaktu s přírodou. Je také autorem principů her uplatněných v knize Nejlepší hry z lesních školek. David Sobel napsal více než 80 článků zaměřených na děti a přírodu a mnoho knih, přičemž mezi jeho nejnovější počiny patří Wild Play: The Sky Above and the Mud Below.

Gregory Sommer (Německo) vyrostl na severozápadním pacifickém pobřeží ve státě Washington. Zaujalo ho objevování a stopování a naučil se dovednostem pro život v divočině. Jako mladík strávil rok v divočině v New Jersey, kde žil v chýši, kterou si sám postavil. Studoval u Jona Younga umění mentoringu a spojení s přírodou, aby prohloubil své porozumění přírodě a místu. Již 20 let pracuje s dětmi i dospělými v různých přírodních programech a ve vzájemném mentorství. V současné době žije v Berlíně, je průvodcem v lesní školce a svobodné škole. Dospělým v různých kurzech předává své znalosti stopařství a dovednosti pro život v divočině. Dálkově se věnuje studiu gaelštiny na Sabhal Mòr Ostaig ve Skotsku.

Jakub Šrajer nejdříve pracoval jako ošetřovatel v ZOO, ale shodou náhod se dostal na podzim roku 2014 do LMŠ Lesmír. Zde začal pracovat nejprve jako asistent dítěte s PAS, později jako pedagog. V roce 2023 dokončil studium na VOŠ pedagogické ve Svatém Janu pod Skalou. V LMŠ Lesmír pracuje nyní 10 let, s výjimkou půlroční přestávky, kdy si vyzkoušel práci sokolníka. V mládí jezdil jako vedoucí na tábory. Při práci v lesní školce se propojila jeho láska k přírodě a chuť předávat ji i dětem. Dětem v předškolním věku se snaží poskytnout mužský vzor a pravidelně zařazovat do programu typicky mužské činnosti.

Tereza Valkounová vystudovala učitelství biologie a občanské výchovy. V rámci doktorského studia primární pedagogiky se dostala na stáž do Německa, kde rozšířila svůj obzor o koncept udržitelného rozvoje, v praktickém podání o lesní školky. V roce 2010 spoluzaložila Asociaci lesních MŠ (ALMŠ) a od té doby ji vede. Od září 2021 působí jako pedagog v LMŠ Hvězdy v lese. Věnuje se zejména advokační činnosti, lektorování vybraných témat (přínosné riziko, odolnost dětí, přírodní pedagogika, vzdělávání pro udržitelný rozvoj) a zastupuje ALMŠ navenek.

Eva Vobrová je magistrou filozofie s zaměřením na český jazyk a literaturu. Má dvě děti, díky kterým před patnácti lety ve waldorfském mateřském centru ufilcovala svoji první ovečku. Založila e-shop Dobroděj zaměřený na přírodní tvoření s dětmi. K suchému a mokrému plstění se později přidalo předení, pletení a v poslední době tkaní. S ovčí vlnou a textilními řemesly tráví každý den. Vlněná cesta je jejím cílem.

Olga Závadová měla v dětství tu možnost muzicírovat s panem učitelem Jurkovičem, hrála na flétny a zpívala od rána do večera. Od střední pedagogické školy se pohybuje v prostředí waldorfské MŠ. Hraje v Praze na Břevnově s předškoláky na pentatonické flétničky, kde vede dětský orchestr FuFu Band a pracuje s dětmi v malém Klubu Hnízdo. Hraje a zpívá s dětmi pentatonické a lidové písničky, kombinuje hraní na flétny s nejrůznějšími Orffovými nástroji, vyrábí s dětmi i různé nástroje. S hudbou si hraje, s hudbou žije, hudbou doprovází se svými malými muzikanty i jejich rodiči tradiční slavnosti v průběhu roku (svatomartinskou, vánoční, masopust, vynášení Morany apod.).

 

Letní školy v letech 2023 a 2024 jsou spolufinancovány
Státním fondem životního prostředí České republiky
na základě rozhodnutí ministra životního prostředí.
Akce se koná pod záštitou ministra životního prostředí Petra Hladíka.

Přihlášení

Zapomněl jsem heslo Registrovat se