Stavějte svou lesní školku na skutečně pevných základech. Dvoudílný webinář s ředitelkou ALMŠ Pavlou Štindlovou plný praktických rad a tipů.
Oblíbený dvoudílný webinář pro všechny, kteří mají na starosti řízení organizace a správu jejích finančních prostředků. Dobře a vědomě nastavený rozpočet je jedním ze základů úspěchu nové i zaběhlé organizace. Může vám pomoci nejen v rozvoji, ale také při prevenci problémů.
Webinář vám pomůže identifikovat příležitosti a rizika, která na své cestě k vysněné lesní školce můžete potkat. Ze zkušenosti víme, že na tomto webináři řeší účastníci citlivá témata ze svého provozu, z webináře proto nebude pořizován záznam.
Ekonomické řízení školky: finance, účetnictví a pracovní vztahy
- Co je a co není finanční řízení.
- Jaký rozsah služeb lze očekávat od účetních.
- Jaké jsou znaky udržitelného rozpočtu, jak jej sestavit a sledovat jeho čerpání, abyste v každém okamžiku věděli, jak je na tom vaše školka po ekonomické stránce, ať už jste v jakékoliv fázi životního cyklu organizace.
- Nezbytné pracovněprávní a ekonomické minimum. Pracovní smlouvy, dohody (DPP, DPČ), jejich náležitosti a povinnosti zaměstnavatele vs. spolupráce s externisty.
To vše jasně a jednoduše s důrazem na specifika lesních školek. Zeptejte se na cokoliv! Probereme konkrétní příklady z vaší praxe, žádná otázka není banální.
Webinář je koncipován tak, aby si z něj odnesli užitečné informace začátečníci i pokročilí.
První část webináře: Finanční řízení lesních školek
Úvodní část nabídne stručný teoretický rámec, který pomůže lépe porozumět specifickým východiskům každé lešní školy a jejímu rozpočtu. Zaměříme se na jednotlivé položky rozpočtu na příjmové i výdajové straně, na specifika účetnictví v oblasti školství a na principy finančního řízení včetně efektivní práce s cashflow.
Druhá část webináře: Pracovněprávní minimum pro zaměstnavatele.

Kdo vás webinářem provede
Pavla Štindlová
Pavla v prostředí lesních školek působí od roku 2012. Od roku 2014 pracuje jako externí ekonomka pro lesní kluby a lesní mateřské školy, kterým pomáhá nastavit finanční řízení, plánování a procesy tak, aby organizace fungovaly dlouhodobě udržitelně. Za dobu své praxe vytvořila vlastní nástroj, který ředitelkám školek poskytuje přehledné a aktuální informace o tom, jak si školka v daný okamžik stojí — jednoduše, jasně a srozumitelně. V ALMŠ se nejprve věnovala finančnímu a projektovému řízení, v současnosti zde působí jako ředitelka. Je předsedkyní Dozorčí rady Partnerství pro vzdělávání 2030+.

Termíny webináře
- 28. ledna 2026
- 4. února 2026
Jaká je cena webináře
Cena webináře je 2.190 Kč. Členové ALMŠ v plném členství mají slevu 20%! Užijte si své členské výhody!