Veřejný seminář: Administrativa pro rejstříkové MŠ aneb Krok za krokem do rejstříku III
8.6.2017 18:30
Seminář nabídne základní vhled do administrativy nezbytné pro vedení rejstříkové MŠ. Věnovat se budeme konkrétním typů dokumentů, jejich provázanosti. Dozvíte se odpovědi na otázky, jak "papírově" postupovat směrem ke kraji a ČŠI, jak a především kdy zažádat o příspěvek na dítě se speciálními vzdělávacími potřebami. Na závěr semináře bude prostor pro otázky.
V rámci postupu do rejstříku škol a školských zařízení krok za krokem proběhly dva navazující semináře, toto je jeho závěrečná část.
Jak na administrativu rejstříkové školky Vám poradí zkušená ředitelka pražské MŠ Sluníčko, Bc. Ivana Jandová a Magda Kvítková, která spoluzastupuje Asociaci lesních mateřských škol na jednáních se zákonodárci.
Seminář je přínosný pro rejstříkové lesní MŠ (členské i nečlenské), ale i pro ty, kteří chtějí vědět, jaká administrativa by je v případě vstupu do rejstříku čekala.
Kdy a kde: čtvrtek 8. 6. 2017 od 18:30 zhruba do 20:30h v Praze na adrese Krutónpolis, Praha, Hradešínská 47. Mapa.
Noví zájemci se mohou hlásit zde, u účastníků předchozích seminářů budeme rádi za potvrzení účasti.
Cena pro nové účastníky: 400/ 700 Kč - členové a vznikající iniciativy ALMŠ/ nečlenové. Účastnici předozích seminářů, kteří uhradili celý cyklus, nic nedoplácí.
Kontakt: martina.dvorakova@lesnims.cz